15 Kasım 2010 Pazartesi

Ankara'da Market Analizine başlıyoruz

Sizler de blogumuza abone olun ve çevrenizdeki hesaplı fiyatları paylaşın. Herkesin mutfakları en ucuz ve kaliteli ürünlerle dolsun. Buradan artıracağız paraları da başka şekilde değerlendirebiliriz.

Marketler bir ürünü ucuza verirken diğer ürünleri de rakiplerine oranla hapalı verebiliyorlar.

O yüzden mutlaka fiyatları iyi analiz etmemiz lazım.

Gerekirse 2-3 marketten alışveriş yapmamız uygun olacaktır. Hesaplı ürünleri market market seçerek alabiliriz.
Artık bir çoğunda servis olanağı da var.

Saygılar

7 yorum:

  1. Bunu o kadar çok düşünmüşümdür ki. Keşke böyle bir site, blog olsa da ne nerde daha ucuz, bulsak ve doğrudan oralardan alsak diye. Ama şu var. Dediğiniz gibi bir ürün bir yerde ucuzken diğer ürünler orada daha pahalı.Sanki anlaşmışlar gibi. Onu almak için gittiğinizde diğerlerini de alıveriyorsunuz ve böylece zamandan ve emekten kazanmak için haliyle kazık yiyorsunuz. Bu konularda oldukça dikkatli davranmaya çalışan ve amacıma uygun dolaşmaktan çekinmeyen biri olsrak şu sıralar meyve ve sebzelerin Yenimahalle Kiler'de hesaplı, sıvı çamaşır deterjanının Rossman ( Antares) ve Real'de hesaplı,içeceklerin ve kahvaltılıkların Halciler'de uygun olduğunu yazayım. Ama şunu da biliyorum Çağdaş genel olarak bakliyat ve yiyeceğin her türlüsünde oldukça hesaplı. Bir süredir gidemiyorum. Çağdaş ve bir de Peynirci..Yiyecek konusunda oldukça iyiler...
    Parfümeri ve temizlikte Antares'te açılan Rossman'ı öneriyorum herkese. Mutlaka uğrayın. Ben çok karlı çıktım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. VALLAHA HELEL OLSUN ADAM İŞİ ÇÖZMÜŞ HERŞEYİNİ TEK YERDEN ALAYIM DİYORSAN EGER GİMSA

      Sil
  2. Değerli yorumlarınıza çok teşekkür ederim. Umarım ki gerçekten faydalı olur. Bu konuda hep birlikte çalışırsak birşeyler yapabiliriz. Siz oldukça iyi analiz etmişsiniz. Analiz yaparken market-semt-ürün markası ve fiyatlarını da verirsek daha yerinde olabilir. Aynı ürünü bir başkası daha uygun fiyata almış olabilir. Hedefimiz market sahiplerini ve yöneticilerini blogumuzu izler hale getirip, buradaki analizlere yönlendirmek, onların bizlerle temasa geçmesiyle şu zamanda şu indirimler var vs. gibi. bilgileri ilk elden alabilmek. Ve bu sayede ev ekonomisine hatırı sayılır katkılar sağlamak istiyorum.

    Amcam uzun yıllar Amerika'da yaşadı. Anılarınız anlatırdı. O zaman (70-80ler) tabi internet yok. Amerikalı ev hanımları bir yerde indirim vs. promosyon olduğunda topluca birbirlerine telefonla haber verirlermiş.

    YanıtlaSil
  3. Bugün 21 Kasım 2010 pazar günü Batıkent Carrefour'a gittim.

    Özellikle Carrefour marka süt ve Kay tam yağlı süt 1 Lt si 1.39.-TL

    Ayrıca yeni başlamışlar sanırım. Carrefour discount logolu ürünler var.

    Carrefour marka Makarna (500gr) çeşitleri sadece 0.65.-TL

    Pınar yoğurt (2250gr) 5.20.-TL

    Bunlar ilgimi çekmişti. Sizler de yazın. Bakalım birlikte değerlendirelim.

    YanıtlaSil
  4. Anladım, evet çok güzel bir çalışma. Fiyatlarıyla yazmaya çalışırım. Ben de linkinizi mailimle pek çok arkadaşıma gönderdim. Bloğumda da duyurdum. Çok istiyorum bu çalışmanın yaygınlaşmasını. Çok teşekkürler tekrar size. Sizi izleyeceğim. ufuk-aysaatleri.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Nerede ne ucuz
    nerede ne kampanya var?

    Ayrıca benzin zamlarını da sabah ve akşam saatlerinde Alem Fm eşliğinde kutlamaya katılmanızı bekliyoruz. Araçlarımızın 4lü flaşörlerini yakarak, evlerde ışıklarımızı yakıp söndürerek kutlama yapalım. Artık bu vergileri tırlattı bizi. Lütfen Alem FM (Ankara'da 105.3'de- http://www.alemfm.com/?page_id=9 ) dinleyiniz. www.nihatsirdar.com da program saatleri var. İstanbul kırılıyor. Ankara'dan ses yokkkkk.

    YanıtlaSil
  6. internet üzerinden de uygun alışveriş imkanı mevcut. www.grossankara.com fiyatları uygun mesela, eve de teslimat yapıyorlar

    YanıtlaSil